Ismerje meg a portál funkcióit!

A Magyarország.hu oldal jelentős változáson ment keresztül annak érdekében, hogy még átláthatóbbá és könnyebben elérhetővé tegye a közigazgatási ügyek elektronikus intézését.

 

Az alábbiakban összegyűjtöttük a portál főbb funkcióinak működését:

 

Kezdőoldal

 

A főoldalon friss híreket, tájékoztatásokat olvashatnak az egyes elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban.


A kezdőoldalon továbbá ügyintézési kategóriák láthatók, a kategóriaválasztás után minden ügyintézési szolgáltatás, valamint tájékoztatás megtekinthető.


Az aktuális, valamint legnépszerűbb ügyek a kezdőképernyő jobb oldalán láthatók. A folyamatosan frissülő lista segítségével a portálra látogatók egy kattintással elérhetik a fontosabb szolgáltatásokat.

 


 

Navigáció

 

A portál bal oldalán látható szürke navigációs sávból érhetők el a különböző menüpontok, például a tárhely, az üzemeltetési információk, vagy a dokumentumhitelesítési szolgáltatás.


 

A funkciógombok működése az alábbi:

 

Kezdőlap

A Kezdőlap gombbal minden aloldalról lehetséges a visszanavigálás a kezdőoldalra, így érhetők el ismét az ügyintézési kategóriák és kiemelt tartalmak.

 

Profil

A Profil menüpont a személyre szabható szolgáltatásokat foglalja egybe. Ezen szolgáltatások csak bejelentkezést követően vehetők igénybe.

Itt van lehetőségünk a korábban kedvencekhez adott tartalmakat megtekinteni a „Kedvencek” menüpontban, új naptárbejegyzést létrehozni, valamint az „Eseménynapló” menüpontban a portálon végzett korábbi műveleteinket visszanézni.

 

 

 

Tárhely

A Tárhely gombra kattintva betölt a tarhely.gov.hu felülete, ahol a bejelentkezett felhasználó személyes, cégkapus vagy hivatali tárhelye is elérhető.


 

 

Üzemeltetés

Az Üzemeltetés menüpontban megtekinthetők a különböző elektronikus közigazgatási szolgáltatásokra (például Tárhely, ePapír, AVDH) vonatkozó karbantartási, illetve üzemkiesési információk.

 

Hírek és Segítség

A Hírek és Segítség menüpontokban további tájékoztatásokat, kiemelt cikkeket és e-tananyagokat olvashatnak az e-közigazgatással, illetve az ehhez fűződő szolgáltatásokkal kapcsolatban.

 


 

 

 

Hitelesítés

A Hitelesítés opció választásával az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltaltatás segítségével hitelesített dokumentumok hozhatók létre.


 

Rendelkezési Nyilvántartás

Az Rendelkezés menüpont választásával a Rendelkezési Nyilvántartás felületét érhetik el. Az RNY működésével kapcsolatban a Segítség menüpontban található bővebb tájékoztatás.

 


 

Kedvencek

A bejelentkezett felhasználók gyakran használt ügyeiket Kedvencek mappába rendezhetik. A kedvenceken belül mappák hozhatók létre, hogy az ide helyezett ügyek könnyen kategorizálhatók legyenek.

Erre a Profil, majd a Kedvencek menüpontok választásával van lehetőség.


A keresett ügyleírás a "Kedvencek" gombra kattintva helyezhető a kedvencek mappába. Ezt követően a Profil oldal Kedvencek menüpontjában bármikor megtekinthető lesz.

 

Kapcsolat

Ügyfélszolgálatunk továbbra is várja kérdéseiket a portállal kapcsolatban, a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken.