Személyes tárhely (KÜNY-tárhely)

A Hiteles Elektronikus Portafiók szolgáltatás egységes felületet, tárhelyet biztosít az állampolgárok, a Hivatali kapuval és a Cégkapuval rendelkezők számára.

 

A Tárhely-szolgáltatás az alábbi linken érhető el

 

A bejelentkezéshez minden, az állam által biztosított azonosítási szolgáltatás használható.

Amennyiben még nem rendelkezik személyes tárhellyel, regisztrálhat személyesen a kormányablakokbanokmányirodákban, a NAV kiemelt ügyfélszolgálatain, egyes postai ügyfélszolgálatokon, valamint a külképviseleteken. A 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában elektronikusan is elvégezheti a regisztrációt.

Cégkapu-regisztrációs alkalmazás, valamint a Cégkapu szolgáltatás használatáról, a kapcsolódó adminisztrációs teendőkről az alábbi oldalon olvashat részletes tájékoztatást.

 

Figyelem! Fontos változások az e-mail címek módosításával kapcsolatban!

Korábban a regisztrációkor megadott e-mail címhez két szolgáltatás tartozott: regisztrációkor illetve jelszókéréskor erre a címre érkezett a bejelentkezéshez szükséges kód, valamint ide érkeztek a tárhelyen lévő dokumentumforgalommal kapcsolatos értesítések, igazolások is (pl. feladási, átvételi értesítés stb.).

A Hivatalos e-Postafiók bevezetésével a két szolgáltatás szétvált:

1.  A regisztrációkor megadott, azaz az azonosítási funkcióhoz tartozó e-mail címre kizárólag az azonosítással kapcsolatos e-mailek érkeznek: pl. regisztrációt, valamint elfelejtett jelszókérést követően küldött kód. Az azonosításhoz tartozó e-mail  cím a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon a Regisztrációs adatok menüpontban módosítható bejelentkezést követően.

2. A tárhelyhez tartozó e-mail címre érkeznek a dokumentumküldéssel, -fogadással kapcsolatos értesítések, igazolások.
A tárhely funkcióhoz tartozó e-mail cím a https://tarhely.gov.hu oldalon a Beállítások linkre kattintva módosítható a Tárhely adminisztráció felületen.
 

Amennyiben Ön bejelentkezett egy KAÜ-azonosítást (Központi Azonosítási Ügynök) használó szolgáltatásba, abban az esetben ugyanabban a böngészőben egy másik felhasználó azonosítójával történő belépéskor a rendszer hibaüzenetet küld (Hiba történt! Sikertelen bejelentkezés…”). Másik felhasználó kizárólag a böngésző bezárását követően tud bejelentkezni.

A KAÜ-azonosítással elérhető felületeken a munkamenet eltér az eddigiektől:

 

A szolgáltatással kapcsolatos kérdését, észrevételét a NISZ Zrt. az ekozig@1818.hu email címen fogadja.