">

Rendelkezési Nyilvántartás

A Rendelkezési Nyilvántartás az ügyfelek elektronikus ügyintézésre vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván és teszti megismerhetővé az arra jogosultak számára.

A szolgáltatással kapcsolatos további információk az alábbi videóban tekinthetők meg:

 

Kulcsszavak: rendelkezés, meghatalmazás, elektronikus, ügyintézés,

Bármely nagykorú természetes személy, akik valamely alapnyilvántartás alanya (személyiadat-és lakcímnyilvántartás, központi idegenrendészeti nyilvántartás vagy az elektronikus ügyintézést igénybe vevő, külföldön élő természetes személyek személyi nyilvántartása).

Ha nem rendelkezik az online bejelentkezéshez szükséges azonosítási szolgáltatások egyikével sem (Ügyfélkapu regisztráció,Telefonos Azonosító (RKTA), eSzemélyi igazolvány vagy Arcképes azonosításra vonatkozó regisztráció) akkor az ügyintézési rendelkezés első alkalommal kizárólag személyesen tehető meg bármely okmányirodában, kormányablakban, valamint a NAV Kiemelt Ügyfélszolgálatain.

Az azonosítási szolgáltatásokkal kapcsolatban az alábbi oldalon talál bővebb tájékoztatást.

 

Elsőként tegye meg alaprendelkezését!

 Az alaprendelkezés nyilatkozatai:

Az alaprendelkezést követően személyesen, elektronikusan vagy telefonon (Közigazgatási Ügyfélvonal - 1818) további rendelkezések tehetők:

A szolgáltatás használata illetékmentes.

NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.

Belügyminisztérium

Az RNY-ben biztosított szolgáltatások a hozzá csatlakozott hatóságok ügyintézése során alkalmazhatóak.

Csatlakozott hatóságok: okmányiroda, kormányablak, Kormányzati Ügyfélvonal

451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet az elektronikus ügyintézés részletszabályairól

2015. évi CCXXII. törvény az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól

NISZ ZRT.