Tárhely-szolgáltatások - 2. rész: E-mail címek szerepe a regisztrációban és a tárhelyen

A https://tarhely.gov.hu  oldalon elérhető Hiteles ePostafiók   (tárhely)bevezetését követően az e-mail cím két különböző szolgáltatáshoz, illetve funkcióhoz kapcsolódik:

a) regisztrációhoz tartozó azonosítási szolgáltatás,
b) dokumentumküldéshez, - fogadáshoz kapcsolódó tárhely funkció. 

 

a) A regisztrációkor megadott e-mail címre kizárólag a regisztrációval, valamint a bejelentkezéssel kapcsolatos értesítések érkeznek, ilyen például a regisztrációt, valamint elfelejtett jelszókérést követően küldött kód.

Ez az e-mail cím a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon a Regisztrációs adatok menüpontban módosítható bejelentkezést követően.

 

 

b) A személyes tárhelyhez tartozó e-mail címre érkeznek az állampolgár dokumentumküldéssel, -fogadással kapcsolatos értesítései, igazolásai (pl. Átvételi értesítő, Át nem vett dokumentum értesítő stb.).

A tárhely funkcióhoz tartozó e-mail cím a https://tarhely.gov.hu oldalon, a Beállítások linkre kattintva módosítható a Tárhely adminisztráció felületen.

 

 

Alapértelmezetten a regisztrációkor megadott e-mail cím kerül beállításra a tárhelyhez is, azonban a későbbiekben a módosításokat a felhasználónak kell elvégeznie – szükség esetén mindkét helyen - annak érdekében, hogy bejelentkezési probléma esetén új kódot tudjon kérni, valamit, hogy az igazolásokkal kapcsolatos értesítések is a megfelelő címre érkezzenek.

 

A Tárhely-szolgáltatás az alábbi linken érhető el

 

Tárhely-szolgáltatások - 1. rész: Milyen típusú dokumentumok tölthetők fel a tárhelyen?